onsdag 31 december 2014

Årets sista inlägg!

Årets sista inlägg. 

Orkar och tänker inte skriva om året som gått. Har ju skrivit lite då och då om mina känslor och mitt liv så det får räcka. 

Ria ligger just nu och sover någonstans i lägenheten. Dom har skjutit raketer sen 20-tiden ungefär och hon har inte reagerat alls utan har varit koncentrerad på sitt märgben eller sovit. Vi var ut förut en snabbis när det verkade lugnt och jag hade tur att dom bara sköt smällare då som inte lät så mycket. 

Vart bjuden på mat och efterrätt hos morsan och farsan på eftermiddagen. Tog en promenad med Ria och Athlas och sen har jag bara varit hemma. Hade tänkt kolla på grevinnan och betjänten idag, har aldrig sett det förut men när jag tittade på tv.nu så hade jag precis missat det. Tänker inte kolla på svtplay utan tänker göra ett nytt försök nästa år igen. 

Jag är ju inte som andra. Så medans andra är ute och festar och umgås har jag passat på att diska och plocka undan lite samt städat och bäddat rent i sovrummet, så nu är det bara resten av lägenheten kvar att städa men det kommer jag givetvis inte göra ikväll. 

Gott Nytt År!

Inga kommentarer: