onsdag 7 januari 2015

Första inlägget för 2015

Redan 8 Januari och jag hoppas att det fortsätter att gå fort så att lönen kommer nån gång. 

Kom in i något sorts "röj-mode" så jag har rensat ur lilla förrådet i hallen, slängt sopor, diskat lite, tvättat en maskin och plockat i ordning inne i badrummet så nu kan man röra sig där inne. Var även iväg och lämnade mina inlines till Myrorna så nu är jag äntligen av med dem. Jag älskar känslan när man gör sig av med saker och ser hur man får mer och mer tom yta som man kanske kan ha till annat. Nu är nästan hela hallen fylld i diverse sopor och annat som ska till tippen imorgon på väg till stallet. Känslan när man åker därifrån är obeskrivlig. 

 Bilden på Zorro är tagen 2/1-15 och årets första tagna bild med systemkameran. 

Nu är det dax att lägga sig. Tack och god natt!

Inga kommentarer: