torsdag 20 november 2014

Klockan är sent. För sent till och med. Lägenheten ser ut som en mindre katastrof och jag får besök imorrn samt har hundraelva andra saker att hinna med imorgon. Men det gör inget. För första gången på länge ser jag faktiskt lite ljust på den kommande tiden, trots att jag ligger back ekonomiskt så tror jag faktiskt att jag ska lyckas få ordning på det, snart! 

Har suttit och drömt mig bort på nätet bland stalltäcken, benlindor och träns. Det får däremot vänta, nu gäller det att hålla på pengarna in i det längsta för jag ska eventuellt och förhoppningsvis bli ägare på en tredje häst. Om några månader. Det ligger egentligen inte sådär superduper rätt i tiden, men jag kan inte låta den här chansen rinna ifrån mig, jag skulle ångra mig. 

har lagt upp annons om att jag söker medryttare till Zorro. 7 pers har gillat annonsen. Ingen har svarat på den. Jag hatar gilla-knappen ibland. Vad är grejen med att gilla någons annons ? Va ?! 

Annars rullar livet på i samma gamla vanliga hamsterhjul, typ. Har dock rätt ont i ryggen men det går nog förhoppningsvis över snart. Nu ska jag göra någon nytta i några minuter innan jag går och lägger mig. Tack och god natt!

Inga kommentarer: