onsdag 1 oktober 2014

Onsdag och jag är heelt slut efter gårdagen. Sov dåligt på natten, gick upp kvart i fyra på natten och gjorde mig och Ria i ordning och åkte till Thezz o lämnade henne för att själv åka och jobba förmiddag. Skiftet i sig gick bra och jag höll mig ändå skapligt pigg hela dagen. Gjorde stallet, kastade boll med Ria, klickade lite snabbt med Zorro och Athlas, hämtade hö och sen åkte vi hem. Var ganska nöjd med dagen som slutade med att jag däckade i soffan framför Paradise Hotel. 

Tog sovmorgon i morse. Har käkat rostade mackor med kantarellstuvning på som brunch samtidigt som jag kollade på det jag missade av gårdagens PH. Ria sover. Hon är just nu inne i en "äter som en mygga"-period. =/ Idag ska hon duschas och frisseras och klippas klor på. Just nu är hon så fet och äcklig i pälsen! 

Har lagt ut annons på Zorro i Nordsvenskgruppen på fejjan. Det tar emot något fruktansvärt! Värst känns det att behöva skilja på honom och Athlas. Men jag måste inse att jag inte kan ha såhär mycket djur just nu och det är bara honom jag kan tänka mig låna ut och jag vill inte lämna bort Gustav för han har jag ju tänkt ska bli min framtida stjärna. Han har verkligen tagit mig med storm den lilla stora hästen! 


Nehe, antar att det är bäst att sätta lite fart på livet, har ju som vanligt en hel del att göra. Vad vore livet utan alla dessa göromål ? Segt säkert. Ha det gött! Puss.


Inga kommentarer: