söndag 5 oktober 2014

God kväll! Hagen är nästan helt färdig nu, det ända som är kvar är att fixa grindhålet och spänna upp trådarna typ. Har kommit ganska lindrigt undan vad gäller arbete, men mina två sista lediga dagar har gått till sånt så jag har inte hunnit göra nånting med hästarna! 

Tjejen som var och provred Zorro i torsdags har fortfarande inte svarat på mitt PM och nu skiter jag i henne. Tycker det är så himla dålig stil att typ bara skita i det! Så han får väl vara kvar då. Han och Athlas går själva nu i en hage då han hade snubblat/halkat omkull när han skulle undan för någon av de andra hästarna. Gustav och Nisse går ihop i en annan hage, vilket har resulterat i mindre spring på kvällarna innan dom ska gå in, vilket i sig är ett plus!

Imorrn börjar jag jobba natt och tänkte därför försöka hålla mig vaken så länge jag kan idag. Har egentligen inte lust att göra ett skit men jag lär väl sysselsätta mig med nånting, så som att hänga tvätt, diska och bara plocka i ordning i lägenheten för det kommer jag inte hinna/orka med sen. 

Har suttit och kollat på lite möbler till lägenheten. Synd bara att jag inte på långa vägar kommer kunna köpa något, det hade varit så kul med lite nytt. 

Inga kommentarer: