tisdag 2 september 2014

Sjukt att det redan är 2 september. Vart tar tiden vägen ? 

På tal om tid så sa min hovslagare något väldigt bra i måndags när hon var ut. Hon sa något i stil med att "när man låter dagarna bara rulla på och man gör samma sak varje dag så går dagarna fort. Gör man något en dag som man inte brukar göra så går tiden plötsligt saktare." Det ligger faktiskt någonting i det. Igår var jag och Ria upp till Borlänge och hälsade på Nilla. Till skillnad från alla andra, vanliga dagar, så kändes gårdagen så mycket längre. På ett positivt sätt givetvis. 

Vi möttes upp inne på hööks där jag köpte ett bett och sen gick vi in på arken zoo och köpte hundmat. Hemma hos dom tog vi en liten promenad med hundarna, jag vart bjuden på käk och så satt vi bara och snackade. Jag var sååå trött när jag åkte hem men det var så skönt att komma bort för en stund. Jag måste hitta på något annat oftare! 



Inga kommentarer: