söndag 31 augusti 2014

Alltså, hur börjar man ett blogginlägg på ett bra sätt ? 

Har börjat kolla efter lösdrift till hästarna. Jag klarar inte av att mocka i det dammiga spånet och jag får inte byta till torv. En lösdrift skulle också ge mig mer tid att greja med hästarna och kortare dagar i stallet. Vart och när det bär av får framtiden visa. 

Har fått bege mig ut i foderdjungeln. Har ju testat four friends till Ria men hon blir lätt dålig i magen så nu lägger jag ner det där. Vad det blir istället återstår att se imorgon. 

Imorgon bär det iväg till Borlänge för att träffa Nilla och se hur hon bor :) Ska bli kul och väldigt skönt att komma iväg för några timmar. Det var längesen jag var ute och åkte och det var ännu längre sen jag åkte uppåt. Ska bli så jävla najs med lite dalmål, jag älskar ju dialekter! 






Inga kommentarer: