torsdag 11 september 2014

Igår tömkörde jag Gustav och dom andra hästarna hade sin lediga dag. Fick en bättre form på honom denna gången än förra, även om jag inte fått den formen jag vill ha ännu så är det ju en bit på väg. Hade tänkt raspa Athlas hovar men jag kom ut så pass sent att det inte hanns med riktigt. 

Har ringt och beställt en sadel till Gustav nu och den borde komma i början på nästa vecka så snart kommer jag få leva på lånade pengar fram till lön. Tur att vi har stallkassan! Nu är det bara att se till att betala tillbaka så fort jag fått lön och sen är det bara att börja spara till en transport. Det kommer ju ta sin tid men den vi har hemma är egentligen för kort för Gustav.

Idag är jag inne på dag 2 med LCHF och det har hittills gått över förväntan.

Nu ska jag dra. Måste ut och gå med Ria och sen ska jag gå med Zorro och Athlas efteråt. Ikväll börjar jag jobba igen. Känns lite konstigt men ändå helt okej. Segt med 12-timmars nätter. Hej så länge!

Inga kommentarer: