lördag 20 september 2014

Äntligen lördag! Äntligen helg! 
LCHF gick åt skogen och därmed var det sista gången jag skriver här att jag ska börja med något dyligt. Hur som haver.

Har haft uppehåll från facebook i 5 dagar, vilket har varit väldigt nyttigt och jag har fått saker gjorda. Idag har jag dock aktiverat den igen för att vara med lite i matchen, men kommer att inaktivera den imorgon igen, senast! 

Annars har det inte hänt så mycket senaste tiden. Glada Hästen skulle ha ringt mig när dom fått hem min sadel, men dom har givetvis inte ringt ännu, vilket egentligen inte förvånar mig det minsta. Dom öppnar kl 11 idag så jag ska ringa dom och kolla om den kommit, i så fall så åker jag och hämtar den idag.

Zorro och Athlas har vilat i tre dagar, Gustav i över en vecka. Men idag ska Gustav tömköras och Athlas köras. Zorro får vänta tills imorgon. Funderar fortfarande på det här med hur man på bästa sätt lägger upp motionering utav 3 hästar utan att det blir för tungrott. Får väl testa lite olika alternativ och sen utvärdera vilket som funkade bäst.

Ska väl som vanligt rusa vidare! Hej så länge!



Inga kommentarer: