lördag 16 augusti 2014

Ser nu att jag inte har skrivit något på en hel vecka. Har jobbat förmiddagar och då går det bara i ett hela tiden från det att jag slutar jobbet tills jag går och lägger mig, allt för att jag ska hinna mocka. rida, gå med hunden, äta nånting, duscha och sen sova, helst innan kl 21. Så jag har inte suttit vid datorn alls. 

Igår avslutade jag förmiddagsveckan med ett dubbelskift = 06-22. Jag har inte jobbat dubbelt på flera år för att jag får sån ångest innan och blir så trött av det, men det gick bra igår tycker jag. Det var sån härlig känsla att få gå mot bilen och veta att man får åka hem och bara ta det lugnt. Lägenheten ser ut som fan eftersom jag inte tagit tag i disk osv under veckan men det var så skönt ändå att öppna dörren och mötas av en glad Ria. Thezz och Daniel hade skjutsat hem henne när dom skulle iväg till farmor på kvällen, så nej hon var inte själv i över 16 timmar. 

Annars då ? Jo har börjat rida Gustav nu. Var ute så sent som i onsdags och ska väl ut idag igen. Travade några steg då för första gången och hjälp vilken stor trav ! Tur att jag var ensam när jag red för det såg nog bra dumt ut när vi travade då jag inte ridit lätt på närmare ett år och balansen är lika med noll. Hehe! 

Nu ska jag väl försöka "fånga dagen" som dom så fint säger. Ska börja med våfflorna snart och sen åka till hästarna. 

Hej på er så länge!

Inga kommentarer: