lördag 9 augusti 2014

Idag vare sådär äckligt varmt igen, som det har varit nästan hela sommaren. Var ut och körde Athlas en liten sväng ikväll. Vagnen är skev typ och jag är så satans trött på den så jag skulle vilja ha en ny, men dom kostar en del också. Slö var han också. 

När jag väl kom hem från stallet så ställde jag mig och lagade mat. Åt. Fastnade framför datorn i sedvanlig ordning och sen hörde jag hur det började smattra på fönstret. Helvete! Jag hade ju som vanligt inte gått med hunden i normal tid så det var bara att ta på sig och häva sig ut.

Det var skönt med lite regn men med tiden ökade det på mer och mer så det spöregnade när vi började närma oss hem. Satan va blött det vart men skönt att ha det gjort och det är väl bara att börja vänja sig inför hösten. 

Nu ska jag gå och lägga mig och hoppas på att kunna somna fort. Imorgon måste jag verkligen skriva klart brevet till J så jag får iväg det. Hatar när jag skjuter på saker..! God natt!

Inga kommentarer: