fredag 22 augusti 2014

God förmiddag på er! 

Såg att bloggen har ekat tomt sen i lördags men jag har inte haft tid eller något att skriva om. Sen i måndags till och med igår har jag gått 14 km, vilket jag tycker är ganska bra gjort då jag brukar snitta runt 16 km/vecka. Tidigare har jag som mest gått 22 km på en vecka och jag hoppas på att kunna slå det den här veckan. 

Annars har det inte hänt något speciellt i veckan utan det har varit det sedvanliga så som mockning, promenader, jobb osv. Mer har varken hunnits eller orkats med. 

Erfarenhet från tidigare i veckan är att det har varit uppehåll på förmiddagarna och regnskurar efter jobbet vid 14-tiden så nu när jag är ledig så ska jag försöka hinna ut och rida innan det börjar regna. Bara tvättmaskinen är klar så ska vi åka. Tänkte även försöka hinna väga Ria idag. 

Nu är den klar så det är väl bäst att hänga tvätten och dra så vi får lite försprång från regnet. 





Inga kommentarer: