onsdag 23 juli 2014

Under det senaste dygnet har jag upptäckt en sak; att folk inte längre vet om att dom är människor. Jag vet, det låter helknasigt men på fejsbok kan man tydligen göra något test för att ta reda på vilket djur man är. Lite konstigt eftersom vi som sagt är människor och det trodde jag alla visste, men så fel jag hade. Man kan tydligen ta reda på vad man borde arbeta med och när man ska hitta den sanna kärleken. Helskumt men det kanske är bra, vad vet jag..

Imorgon ska jag vara osams med Zorro om hur vida man går in och står kvar i transporten eller inte. Usch vad vi kommer vara osams och jag kommer nog få ut alla känslor jag bär på. Tur att det finns något ljus med dagen i och med att hästen Gustav kommer. 

Jag sitter här med dåligt samvete, min stackars mamma har nog varit med om alla mina dåliga sidor och känslor senaste veckan pga den här jävla pmsen. Hon är så jävla snäll mot mig, fastän jag beter mig som en trostig, trött och hungrig treåring så skriker hon aldrig tillbaka eller så utan verkar ha överseende och ser förbi det. Jag måste verkligen börja tänka mig för och jag funderar på att köpa med en blombukett till henne för att visa hur tacksam jag faktiskt är. Älskar henne så, fastän man inte kan tro det ibland. 




Inga kommentarer: