söndag 20 juli 2014

Nu är förmiddagshelgen över. Har varit trött och tjurig. Igår morse skjutsade jag Ria till Thezz där hon fick övernatta tills idag. Åkte och hämtade henne efter jobbet och jag vet inte riktigt men tror det var jag som hade saknat henne mer än hon saknat mig. Vi åkte direkt till stallet där jag borstade av hästarna, släppte ut dom och mockade. Nu är boxen färdig, har dock inte tagit kort på det ännu men kan säga att det vart riktigt bra. Längtar som en tok men snart är det torsdag ! :) 

Har lyckats sälja av lite grejer, så som ett vintertäcke, ett litet regntäcke, en repgrimma och ett transportgrimskaft. På onsdag kommer det en tjej och hämtar 5 sopsäckar med halm och det är en annan som ska ha två säckar och en tredje som är intresserad av ett träns. Helt otroligt vad lätt det går att sälja grejerna helt plötsligt och det är så skönt att bli av med det! 

Visst är hon gullig med sitt vikta öra ?! :)

Inga kommentarer: