fredag 18 juli 2014

På torsdag kommer hästen så förberedelserna är i full gång. Mamma ska ha Zorro på foder så att han slipper flytta men det innebär att ena boxen ska byggas ut. Athlas har fått flytta till ponnyboxen och den boxen som Athlas hade ska byggas ut och Zorro ska flytta dit. Just nu är det grejer överallt och bara allmänt kaos i stallet. Hur kan man ha så mycket grejer ?! Har egentligen fler bilder men dom är stående. Den nedersta bilden är tagen hemma i mitt vardagsrum. Har plockat med mig grejer hem för att rensa ur och sedan ta med det viktigaste till stallet. 





När man ser bilden på tränsen så skulle man kunna tro att vi bedriver en ridskola typ, det ska rensas där idag och allt som ska slängas ska bäras ut i transporten så vi kan köra det till tippen på måndag förmiddag. 


Längtar och är så taggad att det till och med var enkelt att kliva upp när klockan ringde, trots att jag satt uppe sent i natt och rensade bland grejerna i vardagsrummet. Ska snart skutta in i duschen för att sen åka till hööks. Ska förhoppningsvis inhandla ridbyxor och lite annat användbart. Senare idag ska jag möta upp en tjej som ska köpa ett vintertäcke av mig. Ska bli skönt att bli av med lite grejer som bara ligger och tar plats i onödan. 

Inga kommentarer: