onsdag 30 juli 2014

Klockan är natt. 

Såg ikväll en tjej som börjat med videodagbok på facebook. Ganska kul var det och titta på och ja, sånt kan nog vara roligt att se tillbaka på och skulle man trilla av pinnen av någon anledning så finns det ju iaf några filmer kvar på en som ungdom/vuxen till ev efterlevande. Tåls att sova på!

Har jobbet eftermiddag. Skiftet gick konstigt nog fort som fan. Eftermiddagsskift brukar inte göra det. Har haft en hästfri dag och tja, bara varit typ. Punkterade en blåsa under tån igår så kan inte gå någon vidare promenad, därför fick Ria leka med tennisbollen på innergården nu ikväll.

Fick brev av J nu. Imorgon ska jag svara på det och det ska nog tömköras och sånt. Gustav får jag inte skodd förrän om 4 veckor så det kommer väl bli en hel del tömkörning och ridhusvistelse tills dess. 

Ria äter dåligt just nu. Vet inte om det är värmen eller så. Jag äter inte heller så bra just nu, äter mest bara glass och dricker pepsi max. Men jag lever fortfarande. Nu ska jag gå och lägga mig. Ny dag imorgon och även en start på ledig vecka. Tack och god natt!

Inga kommentarer: