torsdag 19 juni 2014

Vi tar ett break!

Då var det natt igen och här sitter jag framför datorn en liten stund medans jag väntar på att skölja ur hårfärgen. Har bestämt mig för att detta är sista gången på ett tag som jag färgar ljust. Nästa gång tänker jag nog slänga i mörkbrunt, det var så längesen nu. 

Jag har gått och funderat i några dagar och känner att det börjar bli dax nu. Tänker prova inaktivera min facebook och se hur länge jag kan klara mig utan den. Målet är iaf till 5 Juli för jag fyller ju den 4e och då slipper jag alla satans grattishälsningar i loggen. Inte för att jag ha så många vänner men det är likt väl lite irriterande. Folk ska ha det så jävla enkelt idag. Dom ser på fejjan att någon fyller och skickar iväg ett grattis på facebook. Jag har blivit lite smått allergisk mot sånt så om jag skickar grattis till någon brukar det oftast vara på sms, det är liiite personligare än att skriva det i loggen bland alla andra och vad det verkar som brukar det vara mer uppskattat. 

Det känns lite konstigt samtidigt som det på något sätt ska bli lite skönt också. Facebook är det första jag tittar på när jag vaknar och det sista jag tittar på när jag ska sova så jag tror det kommer bli svårt i början. Har jag tråkigt eller är ensam någonstans och sitter o käkar eller nå; facebook. Konstigt att jag lägger så mycket tid på en sida som jag stör mig så mycket på.

Well! Livet rullar på annars och det känns helt ofattbart att jag snart har varit ledig i två veckor. På söndag ska jag jobba 12-timmars natt och sen är jag ledig en vecka till innan det väntas förmiddagsvecka. Urk.. 

Nu ska jag nog sjunga en sång och sen ta och sen duscha. God natt!


Inga kommentarer: