lördag 21 juni 2014

Uppochner & ut och in

Pausen från Facebook vart inte speciellt långvarig. Det har hänt en hel del saker under bara några dagar och jag kände att jag var tvungen att gå in på fejjan och kolla upp lite saker. Kan inte påstå att jag vart speciellt mycket klokare men det är som det är. 

Kan säga att världen är uppochner. Känns som jag knappt vet ut eller in snart men allt är så jävla sjukt och oväntat. 

Athlas har jag tömkört två dagar i rad nu. Inte så värst långa stunder för jag tröttnar ganska fort :P hehe men det är ju någonting iaf. Min stackars Zorro har jag klickertränat med en liten kortis i paddocken idag. Får nog göra det imorgon med, han har varit rätt så åsidosatt senaste tiden.

Imorgon, eller idag beroende på hur man ser det, ska jag jobba natt. Första skiftet på två veckor och det är med blandande känslor. Det är även första gången jag ska lämna Ria hos hundvakt och även där är det blandade men mest jobbiga känslor. Det går nog bra och det är nog jag som tar det värst utav oss. 

Ska väl ta den sedvanliga nattduschen och sen skutta i bingen tror jag. God natt på er!



Inga kommentarer: