tisdag 18 februari 2014

Klockan är för mycket. 03.30 i skrivande stund och jag borde egentligen sova sen flera timmar tillbaka men kan inte för att jag sov för länge på morgonen. Lite skrattirriterande är det men börjar bli lite trött nu och ska snart lägga mig. 

När man sitter vaken såhär om nätterna med bara någon att kommunicera med på nätet så svävar man lätt iväg i tankarna och dom kan bli både mörka och peppande. När jag sitter vaken brukar jag oftast bli lite extra taggad på livet. Tänka ut hur jag ska börja träna mig själv och hästarna. Anordna hästiga aktiviteter osv. Eller som nu, lite grådassiga tankar om varför jag sa si, inte gjorde så och varför jag alltid är snäll och låter folk behandla mig som skit. T'änker inte skriva så mycket mer om det men det finns ju både en och en annan jag är besviken på. Men man lär så länge man lever säger dom som vet, och det ligger någonting i det. 

Får se om jag har pengar till att åka till ullared på långledigheten. Känns som att jag måste ut och åka lite snart innan jag får något fel. Var så längesen nu! 

Får räcka för nu. God natt!

Inga kommentarer: