lördag 18 januari 2014

Årets första inlägg

"Förra veckan höll jag på att åka och lägga rejekt i barkhögen. Jag öppnade gripen med bränsleved i lövvältan innan jag kom på att det var fel sort. Igår var jag nära på att lägga löv i barren men kom på det innan jag öppnade gripen. Jag brukar kunna glömma att lägga in hö till någon av hästarna vid insläpp eller glömma göra rent någon vattenhink och nyss la jag in tandkrämstuben i kylen. Kan ju börja undra om jag är 24 eller 94..
- Kopierat ifrån min facebook. 

Tror det mest är den ekonomiska stressen som hänger över mig. Har haft några jobbiga månader det senaste och det vart inte bättre när bilen vart stulen och kvaddad. Har fortfarande inte hört något ifrån försäkringsbolaget men har mejlat dom nu. Antar att det inte bara är den ekonomiska biten som hänger över mig så jag ska väl sätta mig och skriva ner vad som tynger och se om det är jag kan påverka eller inte. 

Annars så är jag ledig nu fram tills nästa måndag. Får se om dom ringer från jobbet då jag har lite skift jag skulle behöva avverka. 

Nu är det väl dax att sätta lite fart med städning innan jag åker till stallet. Eller ska jag åka till stallet först kanske ? Får väl se. 


Inga kommentarer: