lördag 21 december 2013

Vet inte varför men känner inget sug efter mat. I stort sett ingenting är gott. Till och med Pepsi Max smakar konstigt. Jag älskar ju pepsi i vanliga fall! Det sista av oboyen vart plötsligt att smaka bara kakao. Jag känner ju hunger ibland men det är lite som jag äter med aptit. 

Känner mig inte deppig eller speciellt stressad, trots att det varit mycket nu med bilen den senaste veckan. Jag är inte kär. Jag är inte överdrivet glad. Inte arg. Jag känner mig ändå ganska neutral.

Igår började jag med kollodialt silver så jag hoppas på att bli frisk snarast möjligt och efter det ska jag nog faktisk gå ner till gymmet och köpa ett årskort. Är egentligen inte överdrivet förtjust i att gymma men någonstans lär man ju börja. 

Nu ska jag ta ut Lovis på en snabbis och sen ska vi sova. Hon har varit med Thezz och stulit en julgran idag. 

God natt så hörs vi :) 

Inga kommentarer: