måndag 23 december 2013

God Jul en dag för tidigt!

Idag har vi firat jul så nu är det över för den här gången. Fick jättefina grejer, bland annat kuddar till soffan, en ny mikro då min pajade för en vecka sen, ljus, en skylt man hänger på ytterdörren som det står "ute med hunden" på med mera. Farmor och farfar var med och firade idag och jag tror nog att det var första gången faktiskt, annars brukar vi ju fika med dom hos våra kusiner. 

Glada klubben beståendes av farfar, brorsan & farmor.

Åkte sen och jobbade. Skiftet gick helt okej men vad trött jag var ett tag när jag satt i maskinen. Göran önskade sockerkaka igår men hann inte göra någon tills idag. Gjorde direkt när jag kom hem ifrån jobbet så jag hoppas han blir glad imorgon!

Måste göra rent ugnsluckan ser jag nu.. 

Inga kommentarer: