torsdag 19 december 2013

Idag åkte Lovis länsbuss för första gången och hon skötte det hela perfekt! Väl hemma hos morsan o farsan gjorde vi stallet och tog in hästarna innan vi gick in och Lovis fick lite mat och jag fyllde i skadeanmälan till försäkringsbolaget, det var inte så bara det där märkte jag! 

Lovis fick ett julbad ikväll så nu luktar hon honung och nånting :) Imorgon blir det kloklipp och lite frissering. Sånt kanske man tar innan duschen egentligen ? Skit samma! 

Imorgon kommer lönen och lika så paketet från bodystore med kollodialt silver och silversalva. Det vore väl fan om jag inte vart frisk ifrån slemmet och hostan för jag tror verkligen benhårt på det här. Börjar jag märka skillnad ska jag nog ge Zorro en kur också så kanske hans rasp försvinner. 

Nu är det väl dax att attacksova lite. God natt!

Inga kommentarer: