torsdag 31 oktober 2013

Idag har jag ingenting speciellt inplanerat och det känns väldigt skönt! Fattig som en kyrkråtta är jag men alltid finns det ju något att göra ändå. Har nästan ingen hundmat kvar hemma så jag skulle behöva ta mig ett varv till örebro och handla. Det är ett jävla åkande på mig och jag börjar bli så trött på det!


Helt otroligt! I början på veckan fick jag sms från Kicki där hon frågade om jag ville vara med och löshoppa på söndag, vilket jag inte kan för att jag jobbar. Idag fick jag sms från hö-bonden som frågade om han skulle pressa några balar åt oss när han ändå skulle pressa. Jag gillar att få inbjudningar för då märks det att jag syns lite iaf! Synd att jag allt som alltid ska behöva åka själv jämt! 

Idag är det mulet och duggregn ute så det är en sån dag då man bara vill vara inne och mysa, men djuren ska ju ha sitt ändå :) Ska snart gå och köpa gulaschsoppa och sen ska jag väl sätta igång dagen på riktigt med allt vad det nu innebär. 

Inga kommentarer: