måndag 28 oktober 2013

Alltså det är något sjukt va räkningar jag haft denna månaden och än är det inte över! Det kostar verkligen att ligga på topp.. 

Igår köpte jag ett akvarium. Såhär senare var det nog för litet men det får nog duga tills jag lyckats få tag i ett större så idag var jag till marieberg och köpte ett hamsterhjul, hamstermat, ett hus i keramik och rör. Köpte även en ny vattenskål till Lovis, en fejk Bia att ha i bilen, ett täcke till den och lite hundmat. Köpte godis att ha när jag klickertränar Kurre också. Hoppas dom är nöjda! Vad fick jag då ? Jo, en toaborste och en hylla.. Nu är det sluthandlat för den här lönen! 

Man hittar mycket grejer man trodde man gjort sig av med, när man flyttar. Iaf jag. Har bland annat hittat min gamla mocka-kavaj. Den har dock fel storlek i dagsläget. Precis som dom andra kläderna jag har hittat. Detta får mig ändå lite peppad till att göra en förändring i mitt liv men det kommer jag ha glömt bort i samma veva som jag kliver ut ur det här rummet. Jag vet hur jag funkar!

Det börjar väl dra ihop sig till sänggång. Lovis har nog redan gått och lagt sig i sängen så jag hoppas hon inte la sig rätt över täcket! God natt med dig!

Inga kommentarer: