tisdag 3 september 2013

Den här dagen är snart också förbi. Sov bort halva dagen. Idag kom dom med Bella igen och vi fortsatte med klickandet. Provade att så fort hon fått godiset hålla fram locket igen så hon inte skulle sväva iväg och fokusera på gräset, vilket gick bra när Nora var snabb nog. 

Skulle sen träna lite Långa tyglar med Athlas men om jag hade haft hästöron så hade vi haft lika bakåtstrukna öron båda två tror jag. Han förstod inte och var grinig och jag vart grinig för att han inte fattade och gjorde som jag ville. La ner detta ganska fort och hämtade tömkörningsgjorden och tömkörde istället. Han gick super då! Förvånadsvärt bra faktisk för att inte ha blivit tömkörd på länge. 

Efter det åkte jag och Lovis till skogen och hoppade lite över dom små hindrena som finns där. Bra för både hennes och min fysik. Hoppas och tror att ingen såg oss, det måste ha sett väldigt dumt ut. Tror Lovis vart trött av det för resten av den lilla promenaden var hon en halvmil bakom. 

Väl hemma gick jag över till Emma & Jimmy. Dom ska flytta så jag kollade på deras lägenhet. Imorgon ska jag ringa till LIBO och kolla om jag kan få ta den, men med min vanliga tur så är det väl någon annan som ska ha den. 

Nu ska jag göra rent åt ena hamstern. God natt!


Inga kommentarer: