onsdag 4 september 2013

Panik!

Var till LIBO i förmiddags och till min lycka så fick jag lägenheten så min lägenhet är uppsagd nu och det blir flytt i slutet på oktober. 

Det värsta är att det måste städas här hemma SNABBT och ORDENTLIGT för visning. Alla som känner mig och har sett min lägenhet, bil eller klädskåp på jobbet vet att jag är en stökig person. Så att jag har en hel del att göra är väl det minsta man kan säga! Det jag ser minst fram emot är väl mitt förråd som vimlar av pappkassar med grejer i. Har en hel del hästprylar som ska säljas av och en hel del annat som ska slängas. I vilken ände börjar man ? 

I helgen ska jag bo hos mina föräldrar då dom åker till Göteborg på fredagen och kommer hem på söndagen. Tänkte åka hem en stund på lördagen (om jag har tid vill säga) och tvätta en maskin med tvätt samt städa lite under tiden (2,5 h). 

Nä, istället för att sitta här och gnälla över hur stökigt och äckligt jag har det här hemma kanske det är bättre att faktiskt göra något åt det. Imorgon finns det inget varmvatten när jag är hemma på förmiddan så det är väl bara att börja diska. Hej så länge!

Inga kommentarer: