söndag 18 augusti 2013

Vill mycket, men gör.. ytterst lite.

Jag vet inte riktigt, men aldrig tidigare i mitt liv har jag nog känt mig så stressad, misslyckad och ensam som jag har gjort dom senaste åren. Jag vill så mycket. Cykla, gymma mig till en snygg kropp, prova på lite agility med Lovis, få Zorro bra med lastningen, dressyrträna/tävla, trickträna hästarna så vi kan komma ut på uppvisningar, träffa nytt folk, umgås, slappa hemma i soffan.

Jag vill så mycket och är oftast duktig på att påbörja men så räcker det att det kommer någonting i vägen för det EN dag/gång och sen har jag tappat suget. Det spelar ingen roll vad det är jag gör, det blir så, VARJE gång! Jag känner mig stressad över varje dag som går där jag inte hinner med det jag velat/tänkt och det får mig lika ledsen varje dag. Jag är stressad, men det vänds inåt. Borde kanske pausa facebook ? Jag skulle hinna så mycket mer om jag inte spenderade så mycket tid på den hemsidan, för ingen utav dom ovan nämnda sakerna är egentligen speciellt svåra att uppnå om jag bara ger mig fan på det och inte tar det som ett slag på käften bara för att jag inte hinner med ena saken en dag. Jag är bara människa. Jag är bara människa. JAG ÄR BARA MÄNNISKA! Människa! Kanske ska försöka att fokusera på det jag faktiskt hunnit med på dagen och inte lägga fokuset på vad jag inte gjorde ? Hur som helst så hoppas jag på att någon gång snart lyckas ta tillbaka mitt stressfria liv som jag hade en gång i tiden. Jag saknar det! Jag saknar mig själv!


Inga kommentarer: