torsdag 22 augusti 2013

Igår körde jag Athlas åt andra hållet. Vi brukar inte köra där för det är så mycket trafik och ofta lite grövre grus så han får ont i hovarna men nu såg vägen okej ut för att köra där. Det gick bra, bortsett från att han vart rädd för några kor i en hage och livrädd och skulle vända för en vindsnurra i en trädgård. Men han är ju inte van, så han skötte sig bra. Fick dock vända tidigare då jag såg att det var dåligt med luft i ena däcket men vi var ute i 1,5 timme iaf :)

På kvällen var jag till Vallby på en sadelkurs. Hjälp till självhjälp. Den var mycket givande och ni kan väl gissa vad jag ska göra idag ? ;) 

Har annars inga större förväntningar på den här dagen. Är tung i huvudet så jag ska nog bara ta ut Lovis och gå och lägga mig igen. Ska jobba inatt. Kl 16 kommer Wilma och ska rida Athlas, det är väl typ det enda men det räcker gott och väl!

Inga kommentarer: