måndag 5 augusti 2013

Äntligen är jag klar med förmiddagsskiften för den här gången och jag överlevde trots allt. Imorgon är det dags för eftermiddagsskift och sen är jag ledig i fem dagar! 

Zorro har fått en till knöl på skapet så vi håller på och lasttränar för fullt nu. Kanske får kolla luftrören på honom också då jag upplevt att han låtit konstigt ibland när han har andats. Känns som att jag bara nojar och överdriver men jag har ju trots allt hört det vid olika tillfällen. 

Ikväll var jag iväg med Athlas på löshoppning hos Kicki. Trodde han skulle vara tjock och trött men han briljerade verkligen. Han flög över 70 cm utan att verka speciellt berörd! Hade hindren bara stått lite tätare så hade han nog kunnat hoppa lite högre ändå, nu fick han hoppa av lite för tidigt så det var långt för han ibland, men OJ vilken stjärna han är min lille ponny! 

Inga kommentarer: