lördag 27 juli 2013

Vart grillat hos mamma och pappa. Satte toning på ena bakrutan, ska ta resten imorgon. Skulle rida en längre sväng på Zorro men det började åska så mycket och när det hade slutat kände jag inte för att ta den turen så det blev ett pass i paddocken istället. Red på kimblewickbettet idag för att kunna rida på ett helt annat sätt. Formen i sig är ju inte ärlig, men min tanke är att om jag rider med det några gånger kommer han få muskler så han kanske orkar och blir enklare att rida på det raka bettet sen. Han har stadig och fin form i skritten iaf men det har han å andra sidan alltid haft. Hur som så är nog bettet för skarpt för mig att träna med just nu, tror jag. Får ingen riktig kontakt med munnen på honom. Och trots att jag inte hade ett enda gram i handen så spände jag mina armar =/ Blir aldrig klok på mig själv! Men bara att kämpa vidare. 


Inga kommentarer: