söndag 28 juli 2013

Väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kan åka till mamma och pappa för att lämna Lovis innan jag åker vidare till örebro och Biltema. Ska köpa nytt...kupéfilter ? Den blöta lukten som blev efter ett tag försvann när Daniel tog bort filtret. Nu måste vi bara komma på varför ACn slutar kyla efter en stund, trots att det inte är så kallt i bilen. Behöver jag säga att jag tycker det är tråkigt med bilar ? 

Blir ridning och körning idag. Sen ska pappa harva paddocken för på tisdag ska vi ha träning för Moa och det ska ju vara så fint det går när det kommer folk ;) hehe

Igår stod Dina och bet på gallret trots att jag hade haft henne i handen flera gånger. Hon hade till och med fått sitta i handen när jag gick till kylen och hämtade en liten bit skinka åt henne. Den åt hon upp men sen bet hon på gallret igen. Gjorde i ordning i köket så hon kunde få springa lös på hela köksgolvet. Hon verkade uppskatta det. Hon fick väl vara på golvet i ca 15 minuter innan jag tog henne till sin bur igen och då verkade hon nöjd.

Inga kommentarer: