onsdag 10 juli 2013

Tittat på lägenhet

Fick med mig Enya och Thezz när jag skulle kolla på lägenheten. Dom hade bestämt en lägenhet jag fick gå in och titta på. Den var lite sleten och föll mig inte så värst i smaken. 3500kr/månad kostade den i hyra. Boxarna kostade 1000kr/st i kallhyra. Frågade om det fanns ridhus eller ridbana att använda men det skulle troligen användas av/till korna och då kändes det inte värt att flytta dit. Har ju ridbana på föräldrarnas gård nu och ridhuset 3 km bort. Så ska ringa imorgon och tacka nej. Det hade sparat mig så mycket tid och energi att bo sådär men det är bara att titta vidare och fortsätta spara pengar så man kanske får råd att köpa en egen liten hästgård så småningom. 

Läste på forumet att det är fler än jag som försökt att rida igång sina hästar men misslyckats för att det kommit annat i vägen. Att dom har barn osv så dom hinner bara rida några få gånger i veckan. Känns skönt att man inte är ensam iaf. 

Imörrn ska jag träffa en gammal vän jag inte träffat på flera år. Ska bli kul! Om jag inte försover mig vill säga..


Inga kommentarer: