söndag 14 juli 2013

Åh äntligen en dag utan sol! Jag gillar när det är varm och man slipper en massa kläder, men när det är så varmt att man inte ens behöver röra sig för att bli svettig då är det inte ens skönt! 

Har verkligen ätit hur mycket som helst den här veckan. Har inte loggat en enda kalori. Suck. Skiter i detta nu!

Har suttit och kollat i Nordsvensk-gruppen på facebook och blir så avundsjuk på alla som kör sina fina nordsvenskar. Skulle så gärna vilja ha Zorro inkörd men får ta en sak i taget. Få igång honom och köpa en ny sadel, sen kan jag kanske börja fundera på inkörning.

 Undra vart jag och Lovis ska gå idag. Är sjukt trött på att gå i Frövi, men kanske kan offra mig och gå ett varv runt Lia. Hmm.. Ne, jag vill inte.. Tänk om man hade haft en gnutta sällskap! Men har man typ inga vänner så är det ju så. Men trodde ärligt att det skulle öppnas lite av en ny värld när man skaffade hund men det kommer väl inte av sig själv, som allt annat. Negativa Annika idag kanske ? 

Ska göra rent Pollys bur nu, det är dax för det. Tack så länge!


Inga kommentarer: