onsdag 10 juli 2013

Hur kan man vara så misslyckad ?

Var vaken halva natten. Tog lite kort på hamstrarna, gick med hunden, hängde tvätt, satt vid datorn. När jag gick och la mig så började det åska ordentligt, det nästan kändes i huset. Somnade runt 3 tiden. Ställde kl på 8 men stängde bara av alarmet och sov vidare, till kl 12.30! Klockan 10 skulle jag ha varit och hämtat min cykel hos en jobbarkompis som varit snäll och lagat den åt mig. Fan! Och hur bra låter det ? Att jag försov mig ? Klockan 10 är ju inte ens tidigt på morgonen. Lovis måste också ha varit helt slut för hon kom aldrig och väckte mig för att få gå ut. Så inte nog med att jag känner sig dum för att jag inte hämtade cykeln så känner jag mig som en skitdålig hundägare också! Men det är bara att trösta sig med att man inte är mer än människa och ja, det som hände, det hände. 

Kl 18 ska jag och pappa befinna oss på Frötuna Gård ock titta på lägenhet och stallplats. Just nu står det tydligen kor i ena ridhuset. Hoppas att det inte är långvarigt och att ridhus kommer ingå i stallhyran. Har inte fått veta nånting om varken lägenhet eller stallplats så får väl reda på det idag och sen får jag väl åka hem och räkna lite för att se om det är värt detta. Jag sitter ju som sagt inte i sjön där jag är idag så det gäller att det jag inte gör något förhastat. 


Inga kommentarer: