onsdag 26 juni 2013

Igår var jag och mamma iväg med Zorro till örebro hästklinik för att kolla upp knölarna han har i pungen. Veterinären kunde inte se att det var något farligt och sa att han troligtvis har haft det sen han blev kastrerad och att jag inte har känt dom förän nu. I och med att han inte är påverkade av dom på något sätt så ska jag bara hålla koll så dom inte växer. Skönt att få veta då jag målat upp bilder om att det skulle vara cancer. 

Idag spöregnar det så det blir nog i huvudsak en innedag med en massa städning, vilket verkligen behövs, som vanligt! Har sagt till min moster att hon är välkommen hem i veckan och titta på hamstrarna så det är bara att ligga i så man kan öppna dörren rakryggad utan att skämmas. Skulle behöva åka till Mejk idag och kolla efter en "Ingen reklam, Tack!" skylt, samt några förvaringslådor och skruv + spik. Får bli i samma veva som jag ska till hästarna. 

Nu ska jag nog slita mig ifrån datorn och börja röja. Undra bara vart jag ska börja, men det ordnar sig. Hej så länge!


Inga kommentarer: