tisdag 21 maj 2013

Regn

Idag regnar det ute, spöregn kan man väl säga att det är, vart nu gränsen går för regn och spöregn. Känns inte som det blir så mycket utomhusaktivitet idag, men det är skönt med dåligt väder också så man kan pyssla inne utan att ha så dåligt samvete. 

Har jobbat natt nummer två av tre. Förra natten var jag supertrött på slutet men inatt var det inga problem alls att hålla sig vaken fastän jag bara sov ca 6 timmar efter jobbet. Tog mig tid och gick en långpromenad med Lovis, tömkörde Athlas och red en liten sväng i skogen på Zorro. Det kändes så bra att ha hunnit med alla djuren innan jobbet, brukar annars bara bli promenad med Lovis och pyssel med en utav hästarna. Kanske var det det som gjorde att jag kände mig pigg i natt ? För att det kändes så himla bra att ha fixat alla djuren ? Vad vet jag men bra kändes det verkligen!

Börjar få ullareds-abstinens! Vi brukar ju hyra stuga/husvagn över en helg på sommaren. I år blir det nog inte av, men till ullared ska jag för dä!

Nu är det nog dax att försöka sova lite. Tack och godnatt, eller morgon om du föredrar det :) 

Inga kommentarer: