söndag 19 maj 2013

Jaha, Tre Kronor har lyckats tagit hem VM guld. Det regnar ute. Jag har jordens sötsug. En maskin med tvätt är körd. Det är någolunda städat på skrivbordet. Jag och Lovis tog en liten sväng i skogen. Hästarna rullade sig i leran innan dom gick in och ja, livet rullar med andra ord. 

Börjar dra ihop sig för jobb igen. Den här gången sitter jag inte med ångest över att ha varit hela dagarna i stallet istället för att ha gjort något annat, för det har jag inte, vilket känns väldigt bra! Skulle ha ridit och tömkört ikväll men det började regna ganska friskt och båda hästarna rullade sig strax innan dom gick in så det var bara att glömma.

Börjar ju jobba måndag natt. Undrar hur det ska gå. Klockan är nu 00.25 och jag är redan trött fastän jag sov till 10.30. Är väl allt socker och annat skräp som gör mig trött antar jag. Ska väl bara hänga tvätten och sen gå och lägga mig. 

Bild tagen 2 Juli 2006, två dagar innan min 17-årsdag



Inga kommentarer: