lördag 18 maj 2013

Hade tänkt städa klart 855an idag så John kan komma och hämta den så fort jag fått hem ägarbytespapprena som jag ännu inte skickat efter. Istället drog jag igång tvättmaskinen, gjorde tacos och kikade klart på sista Twilight-filmen. Vart ärligt talat besviken över slutet.

Skulle betala en räkning förut men kom inte in på internetbanken. Ringde kundsupport och fick hjälp av en skånsk kille. Satt med ett leende under hela samtalet för jag älskar skånska. Till slut fick vi ordning på det :)

Lekte med Lovis förut. Gömde frolic i lägenheten som hon skulle få nosa reda på, hon lyckades nosa upp några innan hon gav upp. Hon fattade nog inte riktigt vad hon skulle göra för det var inget go i henne. Sen sprang vi runt köket-vardagsrummet-hallen. Gjorde lite trick som snurra och spark. Efter det gick vi över till Tony och Saga för att lämna deras tröjor som dom aldrig behagade att hämta. Nu sover Lovis och jag har diskat lite. 

Nu ska vi ta och hoppa in i Röding och fara till stallet. Skulle behöva träna vidare med lastningen med Zorro och köra Athlas men har ingen som helst lust. kl 21 SKA jag vara hemma igen och kolla på eurovision!


Inga kommentarer: