fredag 17 maj 2013

Lite kort om gårdagen

Var ju till Jonna och red en sväng igår. Gustav hoppade åt sidan några gånger och jag är förvånad och glad för att jag satt kvar för jag är verkligen inte van vid hästar som hoppar åt sidan när dom tycker något är läskigt, varken Zorro eller Athlas gör det.

Sen lät vi hundarna leka lite. Wilma blev verkligen liten till storlek när Lovis stod bredvid. Dom brottades lite och jagade varandra lite och sen vart nog Lovis trött och inte så intresserad av att leka mera.


På vägen hem ifrån Jonna stannade jag till i kvarntorp hos Jill. Vi satt och pratade lite och lät hundarna leka lite. Det var riktigt trevligt! 

Köpte sista Twilight-filmen igår också så den ska jag ta och sparka igång nu innan jag gör något annat. Sen ska jag och pappa åka och hämta v70n på verkstan, skulle tydligen varit ABSkransen som var paj, men jag kan ju inget om bilar så det går ju att lura i mig vad som helst. kl 16 kommer Moa och håller lektion. Hej så länge!


Inga kommentarer: