tisdag 2 april 2013

Tog en promenad med Lovis på förmiddan men det vart så varmt att jag nästan fick dra henne sista biten. Jag var också rätt svett och låren vart lite svett o började skava lite, men det var skönt att ha det gjort så jag slapp ha det hängande över mig om det skulle dra ut på tiden i stallet. 

Till lunch vart det en grillad köttbit som var kvar sen igår, potatissallad och gurka. Synd att man bor i lägenhet annars skulle jag nog grilla så fort tiden och orken fanns. 

Sen tog jag cykeln hem till Göran och Maria för att få hjälp med bakbromsen och få luft i däcken så jag hoppas att jag kommer upp i tid imorrn så jag kan ta cykeln till jobbet, det vore guld värt att spara lite bensinpengar. 

Har även tagit mig i kragen och kört iväg dåligt hösilage till soptippen och sen hämtat spån till Zorro så nu är det bara tvättmaskin och lån till en bil som hänger över mig. Lutar faktiskt åt att åka och köpa en i morgon, det är kris med rena kläder.. 

Nu ska jag slänga lite sopor och ta sista kvällsrundan med Lovis innan det är dax för sängen.


Inga kommentarer: