måndag 1 april 2013

Har mer träningsvärk nu, vilket känns jävligt bra fastän det inte är allt för skönt. Fick lära mig i morse att träningsvärk i regel kommer två dagar efter träning, man lär sig verkligen nånting varje dag. 

Det vart sen kvällsmat för Lovis idag så nu väntar jag på att hon ska smälta maten så vi kan ta våran promenad. Vem vet, kanske lägger in några jogg-intervaller efter vägen ? Den som lever får se helt enkelt :) 

Har aldrig varit bakis men idag kändes det som att jag varit uppe och supit halva natten. Kände mig helt färdig och fick ont i huvudet så jag tog en pn runt lunch på 1,5 timme vilket var jävligt skönt! 

Har provat arbeta hästarna lite på "långa tyglar" något jag aldrig pysslat med förut och tja, jag vet inte riktigt vad jag känner och tycker, dom verkade lite fundersamma och förvirrade som mig. Kanske är lika bra o lägga ner den biten tills jag kan få hjälp av Moa. 

Nu är klockan för mycket egentligen men ska skrämma liv i Lovis nu så vi kommer ut och sen är det bums i säng! God natt!

Inga kommentarer: