torsdag 4 april 2013

Igår var jag äntligen iväg och köpte en tvättmaskin. Det vart inte den jag hade tittat på då den inte fanns hemma och jag var desperat och ville ha en nu, nu, nu! Denna maskinen var likvärdig men 500 kr dyrare. Pappa hjälpte mig att ställa in den och koppla in den MEN, vattenslangen passade inte till uttaget jag har hemma så pappa fick ta med sig slangen hem och kolla så han kunde få på någon som passar. Han ska fixa färdigt idag. 

Lovis är så jävla tråkig med maten igen, vilket är jävligt synd då hon började bli väldigt fin i hullet. Så himla typiskt nu när vi börjar närma oss kennelträffen. Det hade ju varit kul o visa min hund i fint hull.

Hästarna har senaste dagarna fått gå nakna efter lunch, något som dom igår visade att dom var väldigt tacksamma för. Både Nisse och Zorro hade rullat sig i leran och var redigt skitiga. Athlas hade däremot inte rullat sig, då hade han väl frusit ihjäl för han är ju så frusen av sig. 

Ställde mig på vågen nu i morse och det var inte så illa som jag hade trott, även om det var illa nog. Så mitt ridförbud kvarstår ett tag till. 

Får nog bli lite grillat idag, blir så himla sugen när det är så fint väder :)

Inga kommentarer: