torsdag 4 april 2013

Har kört tvättmaskinen till tippen idag, vilket känns väldigt skönt. Dock vart jag så förbannad när jag tänkte på hur lurad jag faktiskt blev när jag köpte den maskinen så det vart inget pyssel med hästarna idag som jag hade velat. Men dom ska inte behöva utsättas för mitt dåliga humör mer än nödvändigt. 

Emma och jag tog ett varv runt vanneboda på cyklarna. Det gick hur fort och lätt som helst och det verkar som att vi ska ta ett varv i morgon också. Nu gäller det väl bara att lägga ner allt godis och glass ätande så kanske man är i form snart ;) 

Verkar som Linnéas kompis Emilia ska börja rida Athlas. Hoppas bara att hon inte tröttnar fort för han skulle verkligen behöva ha någon som vill rida på honom. Hon är orädd och har världens balans så detta vore toppen. 


Inga kommentarer: