fredag 22 mars 2013

Rapport från Järnvägsgatan 2 B

Lovis började löpa i förrgår. Hoppas hon blir hungrig nu så jag kan få upp henne mer i vikt! 

Bilen är i så dåligt skick nu att jag inte vill dra någon transport med den. I veckan som kommer ska jag åka och boka tid hos Pulan för en undersökning. Ska även ta mig till banken och kolla om jag kan få låna några kronor så jag kan köpa en annan bil, sen får jag väl nästan skänka bort den här i befintligt skick typ för jag vill inte kosta på den en massa pengar!

Athlas är fortfarande snorig, torkade senast igår en snorlobba ifrån hans boxdörr så på måndag ska jag ringa Cecilia och kolla vad hon tycker, så eftersom han är snorig och bilen inte är bra så blir det ingen träning, som jag hade tänkt, på tisdag. Troligen kommer vi väl få boka en annan tid för skoning också.. Givetvis. Fyfan va bra det går alltså!

Lilla Röd är rätt söt ändå :)

Inga kommentarer: