onsdag 6 februari 2013

Har varit iväg och jobbat eftermiddag. Som vanligt när jag satt i trucken och hade dåligt med bilar så satt jag lite i min egna värld och funderade. I vanliga fall brukar jag komma på saker jag ska prova med hästarna, drömma om någon hästgård osv. Idag kom jag dock att tänka på hur mycket onödig tid jag spenderar framför datorn istället för att ta hand om mer nödvändiga saker. Jag har så himla lätt att fastna framför datorn och då kommer jag ju efter med hela livet egentligen och sen får jag hoppa över tex ridningen bara för att jag ska till jobbet och satt vid datorn innan istället för att skynda mig lite för att hinna med så mycket som möjligt före jobbet. Så nu får det bli ändring på det hela. 

Göran hjälpte mig att göra hål i draglädren idag så nu hoppas jag att dom sitter bättre när jag kör. Imorrn ska jag ta med en annan del av selen för att göra flera hål och sen borde selen sitta perfekt. Nästa projekt får bli att skruva isär vagnen för att kunna få med skaklarna och svetsa på två nya öglor att fästa bakselen i. Det blir alla tiders detta. 

Dax att sova, så jag kanske orkar upp imorrn..

Inga kommentarer: