tisdag 8 januari 2013

Ett glas oboy

Klockan är 10.10 nu när jag skriver detta. Till frukost blir det ett stort glas oboy samt några mackor med kaviar och ost. När jag har ätit klart ska jag ner till tvättstugan. Den var ledig idag och jag måste verkligen tvätta. Dosersprutan till Lovis laktulos gick sönder nu på morgonen, dom är skitkassa, så måste springa till apoteket också. Tänk att det alltid ska vara nånting ?! 

Hovis kommer idag och jag har verkligen ingen lust. Det tar sån tid och Athlas ska ju också skos om, han var som ett monster förra gången så jag är väl inte sådär jätte taggad. Nästa gång ryker dock skorna på honom. Kanske skulle rycka skorna på Zorro också då ? Hans fötter är fortfarande ganska dåliga. 

Nu är frukosten intagen så nu är det bäst att sätta lite fart :) 

Inga kommentarer: