måndag 31 december 2012

Ett sista blogginlägg!

Jaha, detta är det sista blogginlägget för 2012. Kom hem från Kallionpää för en liten stund sedan. Dom var så snälla så jag fick äta med dom så jag slapp sitta hemma själv. Jag tycker att nyårsafton och sånt är väldigt överskattat. Folk sätter upp nyårslöftet som dom snart brutit, dricker så dom är bakfulla på det nya årets första dag, det är rakter och fyrverkerier, och så samlas dom hos någon där dom äter fin mat och det ska vara så fint och klyschigt. Och så finns det sånna som jag, som många gånger inte blir bjuden till någon, som får sitta själv. 

Hur som helst. 

Tänker inte skriva någon årsresumé, det är bara att se tillbaka i bloggen vad som hänt och hur jag har känt. Nu blickar vi framåt och hoppas på ett bättre år! 

Inga kommentarer: