fredag 4 januari 2013

Årets första.

Då var det dax att författa årets första blogginlägg!

Det hann inte mer än bli 1 januari innan det vart stopp i golvbrunnen i duschen och jag fick ringa securitas, som har jour åt LIBO. Fick hem den snyggaste karln jag sett på bra länge. Dock var det väldigt äckligt då det flöt upp skit ?! Så jävla äckligt. Nu ska det dock vara fixat så när jag har vaknat ska jag börja sanera inne på skithuset. Är så himla trött på allt krångel med lägenheten nu + personalen på LIBOs dåliga attityd och att dom inte är så vidare tillmötesgående och hjälpsamma så jag har börjat se mig om efter en annan lägenhet. Lite synd ändå när jag trivs väldigt bra med både läget och lägenheten i sig.

Hästarna är väl i chocktillstånd då jag har gjort något med en av hästarna varje dag sen årsskiftet. Var ute och körde Athlas igår och han var så duktig och lyhörd på min röst och då blir det så enkelt och roligt att greja med honom. Idag blir den en tur på Zorro, skulle tro att det blir barbacka och med repgrimma istället för träns.

Fick nyhetsbrev från Gryning och dom ska ha lite lördagsträning några gånger framöver så jag anmälde mig. Ska bli så kul att komma iväg och göra något sånt och jag hoppas innerligt att hon är en tränare för mig. Så nästa lördag ska vi iväg på våran första klickerträning för instruktör.

Nu har jag också min efterlängtade långledighet på 9 nio dagar. Synd bara att inte lönen kom igår eller nå. Men man kan inte få allting perfekt.

Inga kommentarer: