tisdag 14 augusti 2012

Om någon är lite nyfiken på hur det gick igår så kan jag säga att vi kom iväg till kopparberg utan några vidare problem. Vi red ett program och fick 43%. Så jävla besviken jag vart, det kändes bra mycket bättre än så även om jag är fullt medveten om att han inte hade någon stadig form oså. Lastningen när vi skulle hem gick också bra men när jag hade satt för bakbommen och skulle gå fram för att stätta fast honom så vände han sig om. Funderade en liten stund på om jag skulle lasta ur honom och sen lasta på, men beslutade mig bara för att vända honom igen. Kunde han vända sig ena gången kunde han ju göra det igen för skulle jag lasta ur honom så kanske det skulle ta en evighet att lasta igen, även fast jag har lite svårt att tro det då jag inte gjorde någon större grej utav det. Så nöjd över dagen ! Här ska det åkas på äventyr !

Inga kommentarer: